Zarabianie w internecie, czy jest możliwe, a może jednak warto tego nie tykać?

Czy warto inwestować w biznes internetowy?Dlaczego, Co, Jak, Dla kogo?

Są to cztery pytania od których większość osób zaczyna pracę nad firmą, projektem czy blogiem. Bardzo często tworzymy produkty mając nadzieję, że pomogą innym ludziom, ulepszą świat, bądź pomogą w życiu codziennym i oczywiście chcemy aby zauważyli i docenili je inni ludzie.

Na początku pojawia się nam pomysł na to co chcemy zrobić, później wybierane jest narzędzia do ich wykonania, kolejnym ważnym punktem są osoby odwiedzające, zainteresowane naszym produktem.

Jak pokazują nam wyniki osiąganych przez marketów działających w świecie Internetu czy właścicieli stron, tylko 2% zarabia na swoich stronach.

Jeśli większość ludzi chcę pomóc innym, podchodzi do swoich realizacji pomysłów z dużym zapałem, czy korzysta z ogólnodostępnych narzędzi, tych samych, które każdego dnia służą zwycięskim internautom, co jest powodem zarobków tamtych przedsiębiorców, a co naszych braków.

Pojawia się zatem jedno ważne pytanie, jak zarobić przez Internet?

Dlaczego im tak dobrze to wychodzi, a Tobie nie? Z pozoru dwie takie same grupy osób, jednak znacząco różne, co więc robią inaczej, skoro jedni i drudzy wkładają w swoje działania tyle samo pracy i oddania? Wyniki nie kłamią i ukazują nam, że jest to odsetek możliwości do osiągnięcia na rynku.

Kiedy zaczynasz pracę nad swoją stroną internetową dla nowego projektu, możesz sobie zadać proste pytanie, co? Odpowiedź będzie znał Twój pomysł, Twoje pasje, przemyślenia czy również Twoje potrzeby. W tym samolubnym rozplanowywaniu zapominamy jednak o potrzebach czytelników czy też potencjalnych klientów. Nie możemy więc spoglądać na swój czubek nosa, wart rozejrzeć się wokół, zorientować się czego potrzebuje rynek i jak to skomponować aby dobrze się sprzedało

Może zatem warto odwrócić kolejność zadawanych przez nas pytań oraz nasze myślenie?

Dla kogo, Jak, Co, Dlaczego?

Teraz wygląda to dla nas zupełnie inaczej, gdyż uwaga skupia się na osobie której chcesz pomóc, posiadającej konkretny problem. Poznajesz potrzeby swoich potencjalnych klientów, zainteresowania jak również frustracje. Kiedy rozumiesz ludzi, możesz skuteczniej wymyślać sposób na biznes bądź też produkt, który ułatwi im życie. Nasz produkt pojawia się na samym końcu. Jest ostatecznym efektem monitorowania i rozumienia ludzkich potrzeb, sytuacji, potrzeb oraz pasji. Dzięki temu sprzedaż oraz reklama jest znacznie łatwiejsza.

Często różnice pomiędzy zwycięzcami, a przegranymi są bardzo proste i sprowadzają nas do pytania od którego obie grupy zaczynają pracę.

Bez głębszych zastanowień możesz być w 2% ludzi, którzy poznali ten sekret.

Zgłoś się do nas a my stworzymy stronę tak, że już żaden klient nie będzie Ci uciekał, a wręcz przeciwnie - będzie przyciągał kolejnych. Jako iż jest to najważniejszy aspekt tworzenia firmy, warto poprosić o pomoc profesjonalistów. i odpowiedzieć sobie na pytanie

Skoro ja nie potrafię, a oni tak to dlaczego nie skorzystać?

Komentarze   

 
0 #1 Monika 2014-03-10 01:24
Może na swoim blogu nie zarabiam milionów ale przy dwójce dzieci w domu to bardzo fajny sposób dodatkowych pieniędzy które są zawsze potrzebne
Cytować
 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież