Źle działające strony internetowe odstraszają potencjalnych klientów!

Źle działające strony internetowe odstraszają potencjalnych klientów!Coraz więcej Polskich użytkowników internetu odczuwa frustrację z powodu źle stworzonych serwisów internetowych jak i tych które są wyłączane na noc w celu przeprowadzenia działań konserwacyjnych. Coraz większa ilość Polaków podchodzi dużo bardziej krytycznie do błędów na stronach internetowych niż sześć lat temu. Głównymi wadami wymienianymi przez Polskich internautów jest: - Wolne działanie strony internetowej (43 procent) - Linki, które prowadza donikąd tak zwany błąd 404 (24 procent) - Brak dostosowania do urządzeń mobilnych typu telefon, tablet (21 procent) Tego rodzaju wady stron internetowych powodują, że prawie połowa internautów decyduje się nie korzystać z usług danej firmy, która ma źle stworzoną witrynę. Błędy na stronach firmowych doprowadza zdecydowaną większość użytkowników internetu do złości i wywołały u nich frustrację. Większość także wyraża swoje obawy o realizację zamówienia on-line na takich stronach. Dodatkowo, źle działające serwisy internetowe zmniejszają prawdopodobieństwo skorzystania z usług danej firmy w przyszłości.

Większość ankietowanych stwierdziło że błędy na stronach internetowych występują tak samo często zarówno u małych firm jak i dużych.

Jak wynika z międzynarodowych badań, nie tylko Polscy użytkownicy internetu narzekają na źle działające serwisy internetowe. Wśród Europejskich użytkowników internetu, problemy ze stronami internetowymi, Hiszpanie aż 75 procent z nich narzeka na nieprawidłowe działanie witryn internetowych. Pod względem gotowości do rezygnacji z usług internetowych danych firmy z powodu źle skonstruowanej lub nieczynnej witryny aż 58 procent Amerykanów rezygnuje, drugie miejsce zajmują Hiszpanie 44 procent.

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież