Kontakt

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon: 503-050-909
Skype: kabza2005
GG: 6372145

Tworzymy strony internetowe
na terenie całej Polski!


NIP: 1132832100
REGON: 147226530
Skontaktuj się z nami
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt
 

Kontakt z klientem - PL

Budowanie kontaktu z klientem

Jak wiadomo każdy z nas udając się do konkretnej firmy chce zostać dobrze obsłużonym. Wówczas mamy wrażenie, że dla firmy jesteśmy ważnym klientem. Również wpływa to na wizerunek takiego przedsiębiorstwa. Jak wiadomo dobra opinia przekazywana pomiędzy klientami jest jedną z najlepszych reklam. Dlatego też dziś wiele firm decyduje się na przeprowadzanie specjalnych szkoleń, które mają na celu uczenie pracowników tego jak należy dobrze podejść do każdego klienta. Uczą się ono technik, które pozwolą na zdobycie zaufania u takiej osoby. Wówczas na pewno będzie chciała ona wrócić do danej firmy a co ważne poleci ją także innym osobom. Aby budowanie kontaktu z klientami przebiegało w sposób odpowiedni i na wysokim poziomie należy uwzględnić kilka elementów. Po pierwsze ważne jest to by dany pracownik bardzo dokładnie już na wstępie dowiedział się o potrzebach swego klienta. Oczywiście nie należy tego robić w sposób dość natarczywy. Należy pozwolić osobie zaznajomić się z daną usługą, towarem i wówczas dopiero przejść do działania. Trzeba bardzo dokładnie wypytać o potrzeby klienta jak i o oczekiwania. Wówczas będzie można bardzo dokładnie dopasować do niego ofertę. W przeciwnym razie gdy pracownik będzie zbyt nachalny klient może poczuć się osaczony i mieć wrażenie, że jest na nim wywierana zbyt duża presja. Również ważne jest to by przedstawić osobie klika produktów kilka usług. Wówczas będzie on wiedział, że dana firma ma wiele innych ofert, które mogą go zaciekawić. Oczywiście niezwykle ważne jest nastawnie pracownika. Nie może on traktować każdego klienta tylko i wyłącznie jako swój zarobek. Na pewno nie wpływa to na pozytywny kontakt z klientem. W momencie jednak, gdy dany pracownik z uśmiechem i z dużym zaangażowaniem będzie podchodził do swej pracy na pewno w szybki czasie zyska wielu zadowolonych klientów. W dzisiejszych czasach bardzo ważne jest to by umieć budować takie dobre stosunki. Jak wiadomo wiele firm nie udaje się utrzymać na rynku nie dlatego, że ich produkty były złe ale właśnie dlatego, że nie było dobrego kontaktu z klientem. Na pewno warto zachęcać osoby do kupna towarów, usług z danej firmy. Można to robić poprzez rożnego rodzaju bonusy, gratis dodawane do zakupu. Wówczas dany klient poczuje się wyróżniony i na pewno zachęci go to do kolejnego odwiedzania naszej firmy. Oprócz tego niezwykle w budowaniu pozytywnych kontaktów z klientem jest zachęcanie go różnego rodzaju promocjami. Jak wiadomo w dzisiejszych czasach sporo ludzi szuka czegoś co będzie tanie ale również będzie dobrej jakości. I w momencie, gdy nasza firma będzie miała takie produkty i będzie umaiła je sprzedać na pewno zyskamy dobrą opinię. Oczywiście liczy się także wnętrze, w, którym będziemy przyjmować naszych klientów. Powinni się czuć oni komfortowo. Na pewno zaproponowane czegoś do picia rozluźni atmosferę. W momencie, gdy będziemy nastawieni na długa współprace daną osobą warto zwracać się do niej po imieniu oczywiście za zgodą. Wówczas taka osoba czuje się wyróżniona i ma poczucie bycia traktowaną bardzo indywidualnie co na pewno przekłada się na jej stosunek do danej firmy.